torsdag 24. november 2011

Spontantur

Jeg må unnskylde veldig for å ha postet så dårlig i det siste, men dere skjønner, vi tok en spontantur til Egypt. Her kan dere se bilder, og som dere ser så var dette en spennende tur. 


Neida, jeg bare tuller, men nå kan dere i alle fall se så mye rare ting jeg ser på bruktbutikkene. På søndag var altså ENDA en av de dagene når vi bare kjører rundt i all evighet. Når vi dro på morgenen, bare fem min etter at jeg sto opp, trodde jeg vi bare skulle innom ett sted, men nei!

 Vi var borte fra klokka 10 på morgenen til klokka 22 på kvelden. Vi var innom alle de vanlige stedene, altså burgersjappa og bruktbutikker, men vi var også innom en bokhandel og en CD butikk. Denne gangen fant jeg ingenting jeg ville ha, men jeg kjøpte meg en kaffe på Starbucks'en i CD butikken, så jeg var godt fornøyd. 

Denne uka har vært veldig ensporet, stå opp-skole-lekser-middag-sove, så litt kjedelig, men det er helt greit. Nå har vi skiftet hva vi gjør i gymmen. I over en måned nå har vi hatt og lært om basket hver mandag og fredag, og spilt frisby hver tirsdag. Denne uka begynte vi med tennis på mandag, så jeg regner med at vi skal ha det en stund framover, og fotball på tirsdager. Dere der hjemme vet vel hvordan det går med fotballen... Gymmen er forresten ute! Selv om det ikke er like kaldt som Norge her, så er det veldig kald vind, og gymuniformen er shorts og t-skjorte. Jeg fryser så mye at jeg nesten må sette med å grine! Det verste er at skolen også har kjempebra innefasiliteter.

I går var det enda en nasjonal fridag, så da kom lillesøsteren til vertsmoren min på besøk. Hun var kjempekoselig, og vi snakket masse! Mesteparten på japansk, men også litt engelsk, siden hun har studert fire år i California. Familien til vertsmoren min altså; alle har studert i utlandet og jobber enten som leger eller farmasøyter! 

-Martin

1 kommentar:

  1. Uff, fotball og det er kaldt...ikke en bra kombinasjon >.<

    SvarSlett