mandag 5. september 2011

Jeg er i Japan!

Da er jeg vel og framme hos vertsfamilien min! Jeg har ikke så mye tid til å skrive nå, så jeg skal gi en kjapp oppsummering av de siste dagene.

Landet i Tokyo klokka 9.30 onsdag morgen. Etter en elleve timers flytur skulle man trodd de vill latt oss hvile litt, men nei, vi måtte sitte i et klasserom hele dagen! Onsdagen og torsdagen var kjempeslitsome, satt i et klasserom og hørte på masse japansk og fikk vite masse regler og ting som jeg nesten ikke husker nå! På fredagen dro vi til Harajuku og Meiji Shrine, det var ganske spennende, men jeg var skikkelig sliten. Det var uansett mye bedre enn dagene før.

Harajuku!

På lørdag tok jeg Shinkansen til Hamamatsu der jeg møtte vertsmor og vertslillebror på 0. Var gøy å endelig møte vertsfamilien. Klokka fem kom vertsfar hjem, og vi spste middag, vet ikke hva det var, men det var godt! Denne dagen la jeg meg tildig, siden jeg var sliten og fortsatte hadde litt jet lag(har det enda forresten).
I går var vi litt rundt i byen. Besøkte mange forskjellige butikken, og spiste lunsj på en "American Style" bar, som ble eid av en venn av vertsforeldrene mine. Var kjempegodt å spise litt ikke-japansk mat igjen, pommes frites og hamburger!

I dag var vertsmor, vertslillebror og meg rundt i byen og gjorde ærender, og etterpå dro vi på et stort kjøpesenter! Det var kjempegøy! Så et blad med SuG på en bokhandel, og det var så kult! Vertsfamilien er så snill. Jeg fikk en hårføner, og vertsmor nektet å la meg betale. Også kjøpte de en hel kasse med cola til meg, haha!

Første skoledag i morgen, doki doki(hjertedunking).

Det kommer mer etterhvert!

-Martin

2 kommentarer:

  1. Dæven døtte sykkelstøtte...

    Dritkult!

    SvarSlett