søndag 7. august 2011

Pakking!

I går fikk jeg en ny koffert, og det er takket være Oline (http://olinesandberg.blogspot.com), og så klart mamma, som kjøpte den til meg. Nå som jeg har fått koffert er det vel på tide å begynne pakkingen. Det er jo litt tidlig, men da får jeg vel bare bo i kofferten resten av august. Har allerede skrevet pakkeliste og funnet fram en god del nødvendigheter.

Sånn som denne. 

               For i Japan finnes det sånne.

Og sånne! 

Japanske veps er noen av de farligste i verden. De er omtrent fem cm lange, har et vingespenn på syv cm, og har en brodd på seks mm. De dreper vist flere mennesker enn alle de giftige dyrene og insektene i Japan. Faktisk så mange som det dobbelte av alle de andre giftige organismene til sammen!

Videre med pakkingen. Jeg har jo som sagt laget en pakkeliste, men det betyr ikke at det har blitt noe lettere å pakke! Når jeg begynner å pakke får jeg plutselig lyst til å pakke alt mulig annet og. Så her ser dere hvor mye jeg har klart å pakke:

-Martin

1 kommentar:

  1. Æsj æsj.... hater veps :S
    Bedre tidlig enn sent da ^^

    SvarSlett