fredag 26. august 2011

Info om Orientering i Tokyo

Nå er det bare 4 dager igjen til jeg drar, og NÅ har jeg kommet inn i en ordentlig rytme med japanskøving. Litt sent! Jeg hadde planer om å bli ferdig med den første japanskboka mi før jeg drar, men det tror jeg ikke det blir noe av... Men jeg studerer så mye jeg klarer hver dag, så det er jo mulig at jeg faktisk blir ferdig med den.

Nå fikk jeg akkurat en mail med programmet for dagene vi er i Tokyo. Det ser ut til å bli veldig hektisk, men ser veldig spennende ut. Mye av det vi skal gjøre går ut på bli kjent med de andre studentene, og så klart masse informasjon om året som venter oss. Vi skal ta en japansktest; lurer på hvordan det kommer til å gå! På slutten av dag 2 får vi møte kontaktene våre. Vi skal ikke noe særlig rundt i Tokyo før dag 3. Da skal vi til Meiji Shrine og Harajuku.


Må også nevne dette; fant akkurat ut at det blir dyrket firkantede vannmeloner i Japan, og at de kan koste så mye som 500 kroner per stk.!


-Martin

1 kommentar: