mandag 29. august 2011

I morgen drar jeg!

I morgen er den store dagen! Skal stå opp klokka 6, og drar hjemme fra klokka 9. Flyet går fra Gardermoen klokka 13.45. Akkurat nå er jeg ganske stressa! Har løpt rundt i huset i hele dag uten å egentlig ha vist hva jeg skulle gjøre. Fikk endelig begynt ordentlig nå i kveld, så jeg ble ferdig med det jeg skulle. Har pakket ferdig, og kofferten veier 22 kg. Heldigvis er grensen på 23 kg, så det kommer forhåpentligvis til å gå bra! De siste dagene har jeg tatt farvel med mormor, tante og mange andre.


Det er veldig trist å dra fra alle her hjemme, men dette er noe jeg har valgt selv, og ingenting skal stoppe meg! I dag spiste vi middag med farmor og farfar; det var veldig koselig!


Videoblogg - Kvelden før avreise


Har tenkt til å få videoblogget når jeg er i Tokyo, så kan vel like så godt starte i kveld! Skal også prøve å få filmet litt på reisen til Tokyo, og SÅ KLART i Tokyo!

Neste innlegg kommer nok fra Tokyo eller Hamamatsu, så blogges da!


-Martin

7 kommentarer:

  1. Awwww ^^
    God tur Martin! kommer til å savne deg....og envy u :P

    SvarSlett
  2. Ååååh! Endelig drar du!

    SvarSlett
  3. God tuur! Håper du får et opplevelsesrikt år :D

    SvarSlett
  4. Åssen i all verden fikk du til å få 22 kg? Det er jo mer enn meg! Hva tok du oppi der liksom? Du har regnjakka di her btw. Du leser sikkert kommentaren i Japan! Håper flyturen gikk greit osv osv. Vi snakkes joo

    SvarSlett
  5. Herregud, Martin!

    Jeg klarer ikke å få uttrykt hvor missunnelig jeg er. Fortsatt et år til jeg skal reise...

    Kult å se en videoblogger som klarer "kj"-lyden også :D Gleder meg til flere videoblogger.

    - Momotaro.

    SvarSlett
  6. Du er kjempeheldig, Martin! Ta meg med deg, ville jeg sagt x)
    Jeg gleder meg til å se flere videoblogger, og som Momotaro sa, jeg klarer ikke få uttrykt for misunnelig jeg er!

    Get me something, bish c: Haha xD
    Kos deg i Japan.

    SvarSlett