søndag 21. august 2011

10 dager igjen!

Nå er det ti dager til jeg skal være ti måneder i Japan! Det føles skikkelig rart at det ikke er lengre enn ti dager til jeg forlater Norge. I dag så jeg lillebror og lillesøster hos pappa for siste gang før jeg drar, det føles også veldig merkelig. Kommer til å savne dem. Pappa skal være med på flyplassen, så han får jeg heldigvis sett en gang til før jeg reiser.

Jeg har altså vært i Oslo med pappa og ungene i dag. Vi dro først til Holmenkollen, var gøy å se det! Vi var også rundt i Oslo og så på slottet, og andre severdigheter i Oslo.

Adrian og Sara foran slottet.

Ellers, når det gjelder utvekslingen så har jeg fått visumet mitt, og har gjort klar alle viktige papirer til flyreisen, så nå er alt untatt pakking i boks. Har også endelig fått snakket litt med vertsfamilien min, eller, har bare snakket med vertsmoren min. Hun virker koselig. Hun skal sende med noen bilder i neste mail :-)

-Martin

5 kommentarer:

  1. Åå, så flott Martin!

    SvarSlett
  2. OOh, tøft! Lykke til i Japan! :D

    SvarSlett
  3. Awesome! :D Hvor skal du utveksle hen?
    Tror du kommer til å lære kjempe masse japansk på det året. man lærer utrolig mye om man utveksler på VGS!

    SvarSlett
  4. Jeg begynte å studere japansk for ca 3 år siden! Så har bodd i Japan til sammen 1,5 år nå :) Så det er jo litt morsomt, da!

    SvarSlett