søndag 3. juli 2011

Privatskole

Nå har jeg endelig fått vite hvilken skole jeg skal gå på. Den heter Serei Christopher High School, og er en kristen privatskole. Det skal nok bli interessant! Det er en ganske stor skole, med ungdomsskole, videregående og universitet. I og med at det er en privatskole tipper jeg skoleuniformen kommer til å koste litt. Skoleuniformen er en marineblå blazer og grå bukser. Jeg håpet egentlig å komme på en offentlig skole, med en billigere skoleuniform, men det skal nok uansett bli en spennende opplevelse å gå på en kristen
privatskole!

Finner dessverre ingen bra bilder av skolen.

"Skal jeg virkelig bo på andre siden av jorda i ti måneder?!" "Hva er det jeg har satt meg ut på?!" Det er sånne tanker som går gjennom hodet mitt for tiden! Jeg har sagt før at alt dette er surrealistisk, jeg sier det igjen, og mener det mer enn noen gang! Nå som jeg har fått familie og skoleplass er det helt sikkert at jeg kommer til å dra. Det er en sikker, men samtidig skremmende følelse. Bare tilbake til mars, rett etter jordskjelvet, var jeg sikker på at jeg ikke skulle dra. Nå sier jeg ikke lenger at jeg ikke kan forstå det, fordi nå er det så klart for med at jeg blir redd!

-Martin

4 kommentarer:

  1. Er så glad på dine vegne, Martin!
    Det blir sikkert supert, du får legge ut et bilde av deg i skoleunifromen når den tid kommer!

    SvarSlett
  2. hah! kristen skole, lykke til! :D btw, vet du bloggen til hun som skal til Kina, hvis hun har en? Jeg vil også reise til Kina når det er min tur til utveksling! så hennes blogg kunne ha hjulpet meg. :D

    - Dan Michael

    SvarSlett
  3. Hei,

    Jeg tror ikke han som skal til Kina har en blogg, dessverre :-( Jeg har linket en som skal til Hong Kong, hvis det kan hjelpe: http://theaihongkong.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Hei, jeg er hu som skulle til India på infomøtet. Eller, nå har jeg vært i India i ei uke, og alt er berrebra! Og du vil sikkert få det kjempefint i Japan også ;)
    Hadde akkurat de samme følelsene, alt var helt urealistisk og uvirkelig, det slo meg liksom ikke før jeg var på Gardermoen at jeg virkelig skulle dra. Men nå er jeg her da...

    SvarSlett