tirsdag 5. juli 2011

Brev til vertsfamilie

Nå har jeg studert japansk i ett år. Jeg har tatt toget inn til Oslo hver mandag, og har hatt en totimers økt. Jeg føler jeg har lært mye, men samtidig føler jeg at jeg ikke kan noe. Nå har jeg nesten ikke sett i japanskboka mi på to uker, og det føles som at jeg har kommet helt ut av studiene, men jeg har for så vidt ikke det. Jeg leser japansk hver dag, og merker at jeg skjønner en god del. En annen ting som er veldig gøy, er at jeg forstår mer og mer av sangene mine! Jeg har planer om å studere japansk iallfall en halvtime hver resten av sommeren, og det skal nok gå!


Nå sitter jeg her etter to uker, og åpner endelig japanskboka mi igjen. Jeg skal skrive et brev til vertsfamilien min. Har sendt dem to mail, men har fortsatt ikke fått noe svar. Oline (http://olinesandberg.blogspot.com) kom med den gode ideen at jeg burde skrive et brev, så det gjør jeg!

-Martin

1 kommentar: