tirsdag 15. mars 2011

Katastrofe i Japan

Nå er det ikke partikler eller fysikk i naturfagen som er vektene på skuldrene mine lengre. Det er alt dette styret som skjer i Japan! Først det største jordskjelvet i Japan siden de begynte å måle, og deretter en tsunami på ti meter. Og det holder vist ikke med det! Nå er det alt det styret med kjernekraftverkene! Det er femti folk som er i kjernekraftverket og skal fikse på det; de blir jo utsatt for så mye radioaktivitet at det er umulig at de overleve. Det hva vi kaller helter i dag! Vi må bare håpe på at de klarer å fikse det, hvis ikke dør de jo forgjeves, og det er bare fryktelig!


Jeg vurderte å lage et innlegg om hele hendelsen, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Man får jo info om det 24/7. Nesten hele dagen står Tv’en på BBC, CNN eller TV2 nyhetskanalen. Jeg syns på en måte det var litt ”spennende” til å begynne med, men nå går jeg rundt og har vondt i magen hele tiden. Pray for Japan! Ikke for å virke ego, men jeg er skikkelig nervøs for hvordan dette påvirker utvekslingen min. Det er fortsatt fem måneder igjen, så det er jo fortsatt mulig at jeg drar. Hørte at AFS-studentene som skulle dra nå i mars, ikke har fått året avlyst, men at avreisen er utsatt på ubestemt tid. Men da er jo ikke alt håp ute!

Her er også et par videoer fra Tokyocooney, en youtuber jeg følger.




Hvis det er noe som kan tenke seg å se live kamera fra gatene i Shinjuku, så er det her:

3 kommentarer:

  1. Det er helt forferdelig synd på folka der nede som blir rammet. Men ikke for å være ond mot deg eller noe, så var det faktisk Japan sin feil, og hele jordskjelvet er menneskelagd av Government folka i Japan og Secret society i Asia, ofte kjent som illuminati. Søk deg opp på HAARP, eller se disse videoene: http://www.moneyteachers.org/Earthquake.War.htm http://brokenflask.com/2011/03/11/haarp-is-an-illuminati-earthquake-machine-used-in-japan/
    Eller gjerne du ikke vil, men jeg ser mange skriver det, og jeg synes også det er veldig viktig å informere resten av verden også hvor korrupt og syk verden begynner å bli. De øverste lederne kan gjøre hva de vil og tulle med hodene våre. Jeg hørte for mange måneder siden at illuminati skulle forårsake en naturkatastrofe i mars, og naturkatastrofen kom på akkurat somme område. Verden er syk. Det er helt sykt at det nå er mulig å skape jordskjelv!

    Men nå er det sikkert trygt å reise til Japan senere da, fordi det er nok sikkert ett annet land som står for tur nå, og ikke Japan igjen! :)

    SvarSlett
  2. Veldig sannsynlig...

    SvarSlett
  3. Da er vel alt om 2012 en av deres hemmelige planer som folk har funnet ut om på Wiki Leaks! Lol

    SvarSlett