fredag 18. februar 2011

Vinterferie med en god bok!

Kurset begynte da igjen den 31. januar, og nå har jeg vært der fire ganger i år. Det er som jeg trodde veldig deilig komme inn i studiene igjen. Den nye læreren vår er som sagt tidligere, japansk, og vi må til og med tiltale henne med "sensei". Hun er en utrolig flink lærer, og jeg kjenner at jeg forstår mye mer av japansk allerede. Vi får faktisk ordentlig lekser! Fra den første mandagen til den andre, måtte vi gjøre et 5 sideres hefte på hiragana.

Nå er det endelig vinterferie, og den er (nesten) uten noe skolearbeid! Jeg skal bare slappe av og lade opp! Har kjøpt meg en bok jeg skal prøve å få lest; Norwegian Wood - Haruki Murakami. Jeg har lest to kapitler, og den virker veldig interessant! 


Forresten så er søknaden min godkjent av WYS nå. Eneste som er, er at jeg må sende alle bildene på nytt, siden folkene i Japan vil ha alt på fotopapir. Pirkete folk!

-Martin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar