lørdag 19. februar 2011

Trening!

Det er litt vanskelig det her med å blogge jevnlig, og innleggene mine blir bare kortere og kortere for hver gang. Skal prøve å bli litt flinkere, med hvert fall et innlegg i uka, som har litt lengde.
I det siste har begynt å bekymre meg litt for hvor jeg kommer til å havne i Japan, hva om jeg havner i Hokkaido! Håper virkelig jeg kommer i nærheten av Tokyo! Må krysse fingrene!


Nå har jeg sagt til meg selv hver ensete søndag kveld: I morgen er dagen! I morgen skal jeg begynne å jogge! Men, nei, det blir aldri noe av, så nå har jeg bestemt for å begynne etter ferien. Jeg har aldri vært særlig flink til å trene. Jeg er virkelig ikke en av de som kan stå opp en tidlig morgen og ta seg en god joggetur, for så å gå på skolen etterpå. Etter ferien MÅ jeg begynne med joggingen, fordi etter ferien har nok fortært en god del junkfood og godteri! 


-Martin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar